Pro lak lesklý jako zrcadlo
Odstranění škrábanců a hologramů
Cena za korekci laku od 10 300 Kč
Dokonalý výsledek při korekci laku nám zajišťuje výrobce leštiček RUPES. Aby byl výsledek 100% je zapotřebí použít hned tři velikosti leštiček a kotoučů (8,5 - 21 cm), díky kterým se dostaneme i na těžko dostupná místa, jako jsou hrany nárazníků, prahy a sloupky dveří.
V neposlední řadě je nutné použít správnou pastu a správně zvolit typ leštícího kotouče.
Před korekcí laku musíme vůz umýt. Při mytí postupujeme podle metody dvou věder a používáme výhradně pH neutrální šampon. Následně vůz dekontaminujeme a odstraníme zbytky asfaltu a poletavé rzi, a vyčistíme také podběhy a kola. Na závěr karoserii vysušíme.
Abychom při korekci nepoškodili plastové díly a chromové lišty zalepíme je papírovou lepící páskou. Zhodnotíme stav laku pomocí přístroje na měření síly laku, dle toho následně zvolíme pastu a kotouč.
Reflektorem nasvítíme jednotlivé díly karoserie, abychom viděli sebemenší nedostatky, které poté rozleštíme a kompletně celou karoserii odmastíme přípravkem Gyeon Prepare, abychom mohli lak po korekci navoskovat nebo aplikovat keramickou ochranu.
Proč jezdit nebo nejezdit do myčky je vždy nikdy nekončící diskuze. Pokud vám na vzhledu vašeho auta zas až tolik nezáleží, není na automatických myčkách nic špatného. Auto z myčky sice vyjede rychle umyté a na pohled čisté, ale lak bude postupně ztrácet svůj lesk, až po několika letech úplně zmatní.
I když laky automobilů jsou děleny do tří kategorií (měkké, středně tvrdé a tvrdé), kartáče lak poškozují vždy. U měkkých laků stačí na poškození jedno umytí. U tvrdších laků nebude poškození tak ryche vidět, ale po několika mytích se poškození projeví.
Cena od 10 300 Kč
Cena od 14 400 Kč
Cena od 30 200 Kč
Karásek 2245/1F
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
621 00
Otevírací doba:
Po - Pá: 8:00 - 17:00
Mimo pracovní dobu pouze po předchozí domluvě